lørdag den 30. november 2013

Flere fødselsdagsgaver ...

I morges lå jeg og slumrede på min fars hovedpude efter at han var stået op, da jeg hørte lyden af gavepapir og saks, blive lagt på spisebordet.


Snork zzzz zzzz zzzz
Hvad ... tænkte jeg, gavepapir ... flere gaver ???
Og så var det lige at jeg strøg ind til spisebordet. Var det gaver til mig?
Moar, please gaver til mig. Kan du stå for mine hundeøjne?
Hold da op en masse gaver. Og slet ikke nogen til mig, de er kun til min oldemor.
For det viste sig, at jeg skulle  være helt alene hjemme, i mens min mor og far gik til min oldemors fødselsdag. Det gjorde nu ikke så meget for så kan jeg få lov at sove i fred.



Min mor ville da lige vise det hyggelige fødselsdagsbord. Det er min oldemor der åbner en gave  i baggrunden. (Det er et fuglehus, så hun kan fodre alle fuglene og hun blev meget glad for det).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.