onsdag den 6. november 2013

Lopper eller .....

I dag sprang min mor tidligt ud af sengen, for hun sagde at hun havde virkelig travlt. Hun skulle nemlig rydde det sidste op i stalden sammen med min menneskesøster, så tømreren kan komme til at lave det tag hun heler tiden snakker om. Jeg ved nu ikke rigtig om det er noget for en hund at stå så tidlig op. De mennesker burde tage hensyn til at man ligger og sover sødt.

Og når man så er kommet ud af sengen bliver man straks lukket ud for at tisse. Hvis man så bare fik lov til at fare ud ad døren og måske være så heldig at snuppe en kat, så ville der være noget ved det. Men jeg skal altid sidde så pænt foran døren, mens de råber: Katte væk. Det er virkeligt tarveligt, for så skynder kattene sig jo at flygte ind i stalden, og der bliver ingen "kattemad" til mig.

                             

                                    Her sidder jeg og venter på at min mor lukker døren op.

                               
                                       Hold da kæft, hvor er hun langsom - luk nu oooop.

Min mor og min menneskesøster fik ryddet stalden og fyldt traileren. Jeg måtte som sædvanlig ikke være ude sammen med dem, for de sagde at der var nogle gamle brædder med søm i, som jeg kunne risikere at træde på. Derefter kørte de helt alene på genbrugspladsen. Øv. Jeg ville nu gerne have være med.

Da de var færdige med at rydde op i stalden - og de blev færdige siger min mor - kom min mor ind for at få en tår kaffe. Hun sad og kløede sig helt vildt på armene og sagde at det var fordi hun havde rørt ved noget gammelt isoleringsmateriale. Rockwool siger hun det hedder.
Jeg tror nu, at det må være lopper, for hvis jeg begynder at klø mig helt vildt, siger min mor til min far: Bare hun ikke har fået lopper. Så kigger de begge to på mig, og så tør jeg slet ikke klø af bare skræk for at min mor skal putte mig i bad. Så jeg tror at hun må have fået lopper.



 Min mor har lige sat indkøbsposen på gulvet, og jeg klør mig helt vildt, så nu er hun bange for at jeg har lopper. Jeg holdt straks op med at klø mig.

Nu er min mor gået i bad. Åhh bare det ikke er min tur bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.