søndag den 24. november 2013

Video på youtube ...

I dag er det dagen efter min fars fødselsdagsfest. Hold da op en kedelig dag. De to gamle er trætte og laver faktisk ikke noget.

               Jeg er nu heller ikke selv for kvik. Alting går bare langsomt i dag. Også mig.

Til gengæld har min mor faktisk produceret en intro-video om mig på youtube. Den må I se.

 Hun kan altså ikke rigtig finde ud af om det virker, det der med at man bare skal trykke på pilen ved min snude, så hun lægger også et link.

Klik her: Laikas intro + playliste



                 Nogen gange tænker jeg på om min mor nogensinde finder ud af det ????

Hmm, hun kan ikke se om det virker inden denne blog bliver udgivet, siger hun hmm.....

Nu har hun lige tjekket det siger hun, og det virker hvis man trykker på pilen ved min snude, men der kommer ingen playliste, så hun ladet linket stå så I kan se det hele.

Men ellers: Vi ses på youtube!

2 kommentarer:

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.