søndag den 15. december 2013

Hjemme igen.


Min mor starter min blog med at konstatere, at alle billederne på de tidligere indlæg er forsvundet. Hun kan simpelthen ikke finde ud af at få dem frem igen. De sidste tre indlæg har hun sat dem på igen manuelt, men ikke på de øvrige.

Men i dag kom den bog min mor har vundet på fra denne blog: Original indretning.

Bogen handler om, hvordan man får ryddet op og organiseret alt i huset. Hun har nu mest et bryggers der trænger til en ordentlig gang oprydning.

Den var pakket fint ind.
Hun glæder sig  meget til at læse den. Jeg glæder mig til hun får ryddet op i vores bryggers. Det kan jo være at hun finder noget legetøj jeg kan lege med. Stor tak til Janne.
Ellers får I lige et billede af mig. Jeg er træt. Vi er kommet hjem fra ferien i dag. 
På gensyn.

4 kommentarer:

  1. Oh congrats on winning that book! Weird about your pictures disappearing!!!!

    SvarSlet
  2. So weird about the pictures. I have realized that I probably have locked them somehow so they not can be seen by public. Now I have to find out how to unlock them again LoL

    SvarSlet
  3. Har du haft det roligt på semestern Laika?
    Hoppas att allt ordnar sig med dom mystiska bilderna!
    Det var en bra bok att vinna! Min Matte skulle nog också haft nytta av en sådan :-)
    VoffeliVoff från Stina

    SvarSlet
  4. Jag har haft en fantastisk semester med masser af leg og gåture samman med Benn.

    SvarSlet

Jep, smid lige en kommentar, så bliver jeg glad.
Hi. I will be thrilled if you throw me a comment.